GITTES FILOSOFI

Min kostfilosofi
Alt med måde. Vær kritisk og bevidst om det du indtager. Stop op og mærk efter. Hvordan har kroppen det, hvordan har du det, med det du spiser og det du gør.

Der er plads til alle, dvs. forskellige kostretninger er ok, så længe de passer til den enkelte og dennes mål. Jeg selv har levet efter den samme plan i snart 8 år. Jeg spiser ikke slik, drikker sodavand eller spiser kunstige sager, ingen light produkter. Jeg spiser chokolade, hjemmelavet kage (alle former), drikker 1-2 kopper kaffe dagligt og spiser masser af sunde fedtstoffer, grove kulhydrater og proteiner.

Jeg er bestemt ikke fanatisk, og det skal du heller ikke være! Du skal være realistisk!

Min træningsfilosofi
Træn efter din lyst og evt. efter dit mål. Ingen træning er dårlig træning. Sæt realistiske mål. Dvs. hvis det er realistisk at nå 3 træningspas på en uge, så er det, det du holder dig til. Andre kan nå 7 og andre igen 1.

Jeg selv er nysgerrig på træning og har prøvet meget gennem årene. Jeg har tidligere dyrket atletik på et højt seriøst plan i Sparta. Det stoppede jeg med da jeg var omkring de 20 år. Lige nu er det Løb, og Reformer træning der giver mig mest. Jeg bliver udfordret, stærkere og jeg forbedrer mit løb med disse træningsformer i kombination.

What’s not to like 🙂